Monday, February 7, 2011

tAnyE dAlaM HAtI. PerLu kE ?

adusss !! perlu ke aku cakap kat sesorang yang aku **** dye ? apasal otak aku jadi buntu bile pikir pasal cinta nie . aku nak b'cinta dengan someone p dye nak ke terima aku ? tak kan sebab aku dulu2 sume orang nak fucking hate me . Oh god please help me ! . sume manusia buat kesilapan , takkan tak bole bagi aku peluang tok bercinta . . aku menyesal sebab buat dye cam 2 dulu2 . bukan aku yang nak kene kn dye p ade sorg gurl uh wat aku benci akan perempuan . . . p itu sume cite dulu . zaman budak2 . skunk da meningkat dewasa . .aku lebih care pasal pasangan aku or bakal pasangan . . aku kadang2 rase sunyi bile kesorangan . memamg ramai orang cakap cinta itu buto . p tak semua cinta itu buta . . dye akn buta bile someone uh bertepuk sebelah tangan . hah ? adakah aku pown macam tu ~~ huhuhu . . . p pape pown aku tetap sabar je . mukin nie balasan aku sebb dulu asyik kene kan orang . . kalo boleh patah kan balik mase uh . da lame aku tak buat bende bukan2 . huhuhu . KAWAN2 tolong aku . . . perlu ke sume uh ?



No comments:

Post a Comment